He volgut fer alguna cosa per variar una miqueta les amanides, i volia provar la pasta brick. La he comprat feta, en bossa de 10 llàmines. Haig de confessar que és la primera recepta que faig amb pasta brick.
Ingredients:
10 fulls pasta brick
Pastís de peix, en aquest cas és pastís d’escòrpora
Enciam variat
Tomaquet madur
Elaboració:
Preparem el pastís de peix tal i com posa en aquest enllaç, sense la salsa. Pintem amb oli la pasta brick per tal que puguem coure-la, anem amb molt de compte alhora de treballar-hi.
Posem una mica de pastís dins de cada rodona, i ho lliguem amb una tira fina de puerro.
Ho posem en una safata al forn, escassament 4-5 min a 180 graus, cal vigilar que no es cremi, mentrestant anem fent una amanida verda per acompanyar.
Ho posem en platets individuals i ja ho podem servir, es menja calent o acabat de fer.
Que vagi de gust!
M’encanta la pasta brik i aquest farcit és una bona idea!.
Es cou a 280º? No sé pas si el meu forn hi arriba… deu ser un vist i no vist!
M’encanta l’escórpora, segur que aquests farcellets han de quedar molt gustosos.
Caram, que bo!
Uns farcells de allò mes deliciosos
petons
Hola Glòria,
La pasta brick es divertida, el que passa es que si no tens gaire experiència sembla que tingui vida quan la tanques!
Hola Gemma,
Tens tota la raó! se’m havia colat un 280!!! i era 180!!! sort que m’ho has dit!!! jeje seria torrades de pasta brick… o carbó per Reis directament! jeje
Hola Receptes,
Sí que son bons…
Hola Fem un mos,
deliciosos i fàcils un cop t’has barallat amb la pasta brick.