Arriba el 3er Vadefoodies a Igualada -16, 17 juny

3er Festival Vadefoodies a Igualada

Arriba el 3er Vadefoodies a Igualada -16, 17 juny

El cap de setmana del 16 i 17 de juny, arriba el 3er Vadefoodies, que enguany serà la tercera edició. L’any passat hi varen anar més de 4.000 persones.

3er Festival Vadefoodies a Igualada

Un dels plats forts d’enguany té a veure amb el futur de la gastronomia d’Igualada;  el festival organitza una taula rodona amb el cuiner David Andrés (segon xef del restaurant ABaC de Barcelona i propietari del restaurant Somiatruites d’Igualada) entre d’altres importants cuiners de la ciutat.

La pastisseria serà també una de les apostes del Vadefoodies: el mestre xocolater Miquel Guarro parlarà amb altres pastissers de la ciutat del moment que viu el sector; finalment, i entre d’altres propostes, destaca també una sessió sobre els vins d’argila conduïda per Joan Gómez (amant de l’enologia i responsable del blog Devinis).

3er Festival Vadefoodies a Igualada 3er Festival Vadefoodies a Igualada

D’altra banda, en paral·lel, a l’Adoberia Bella, la Jove Cambra Internacional d’Igualada organitza per segon any consecutiu el mateix dissabte una matinal dedicada a l’emprenedoria gastronòmica.

 

3er Festival Vadefoodies a Igualada

Podeu veure’n més informació a:

www.vadefoodies.cat

Print Friendly, PDF & Email
Revolution Slider Error: The param Slider Width should not be empty.

, , , , , ,

Encara hi ha comentaris.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.