La fira Orígens de Olot, aquest any una mica més d’hora

La fira Orígens de Olot, aquest any una mica més d'hora

La fira Orígens de Olot, aquest any una mica més d’hora

Hi ha unes quantes fires que són o s’han convertit amb referència obligada, la propera setmana a Olot podeu trobar-hi la fira Origens, la fira agroalimentària de productes de proximitat.

Què és la fira Origens?

És un esdeveniment enogastronòmic on els productors i els productes de qualitat són els principals protagonistes.

Aquest 2018 arriba a la setena edició després d’un gran èxit de públic i de participació de productors en les sis edicions anteriors.

Orígens, el visitant pot:

Aula de cuina: Demostracions de cuina en directe de la mà de reconeguts professionals. Accés lliure per als visitants de la fira.

Aula de tast: És l’espai reservat per a les activitats dels expositors. Tastos i maridatges dels productes amb distintius de qualitat presents a la fira. Preu: 1€ (les inscripcions es faran a l’entrada del recinte)

Aula dels nens: Tallers de cuina per als més petits. Preu: 2€. Les inscripcions es realitzaran a l’entrada del recinte.

AULA DE CUINA

Demostracions de cuina en directe de la mà de reconeguts professionals. Accés lliure per als visitants de la fira.

DISSABTE 6

11.30 – 12.15 h: Arrossos, suquets i platillos de peix, Lluís Fernández (Els Pescadors, Llançà)

13.00 – 13.45 h: Un tast de menorca, Sílvia Anglada (Es Tast de Na Sílvia, Ciutadella, Menorca)

16.45 -17.30 h: Quartet de clàssics reinterpretats, Albert Mendiola (Marimorena, Sant Boi de Llobregat)

18.00 -18.45 h: Les tapes més creatives, Fran Agudo (Tickets Bar, Barcelona)

19.00 – 19.15 h: Lliurament de premis. Millor Coca de Catalunya. Millor producte i millor estand de la Fira Orígens.

19.15 – 20.00 h: Grans plats de caça d’abans i d’ara,Carles Gaig (Gaig, Barcelona)

DIUMENGE 7

11.30 – 12.15 h: Plats mariners de la Costa Brava, Xavier Lorés (La Cuina de Can Simon, Tossa de Mar)

13.00 – 13.45 h: La cuina de terra endins, Jordi Llobet (L’Ó, Món Sant Benet, Sant Fruitós de Bages)

16.45 – 17.30 h: Cuina tradicional i lleugera, David Colom (L’Hostalet, Hostalets d’en Bas, Cuina Volcànica, Garrotxa)

18.00 – 18.45 h: La nova cuina gironina, Jordi Rollan (Divinum, Girona)

19.15 – 20.00 h: Bolets, becades i productes de tardor, Jordi Juncà (Ca l’Enric, Vall de Bianya, Garrotxa)

Fira Orígens Olot

AULA DE TAST

És l’espai reservat per a les activitats dels expositors amb tastos i maridatges dels productes presents a la fira. Preu: 1€ (les inscripcions es faran a l’entrada del recinte)

 

DISSABTE 6

11.30 – 12.15 h: Infusions i te kombutxa, begudes saludables de moda, Alma Teas

13.00 – 13.45 h: Tres cerveses artesanes gironines amb Pep Nogué, Girona Excel·lent

16.30 – 17.15 h: Els millors productes osonencs, Osona Terra

17.45 – 18.30 h: Productes gurmets amb tòfona, Noir & Blanc (Lluçanès)

19.00 – 19.45 h: Vins de petits productors i formatges artesans, Suriol (Penedès), Terres de Vidalba (Priorat), Molí de Ger (Cerdanya)

 

DIUMENGE 7

11.30 – 12.15 h: Grans petits productes de l’Empordà amb Pep Nogué, Girona Excel·lent

13.00 – 13.45 h: Productes Made in Menorca

16.30 – 17.15 h: Pastisseria d’autor. Vallflorida Xocolaters, Lluís Costa

17.45 – 18.30 h: Caves, Parató (DO Cava), Pagès Entrena (DO Cava)

AULA DELS NENS

Tallers de cuina per als més petits. Preu: 2€. Les inscripcions es realitzaran a l’entrada del recinte per les activitats del mateix dia.

DISSABTE 6

11:00 – 11:45 h: Petit xef amb Cuina Volcànica, Joan Masegur (Restaruant Hostal dels Ossos, Olot)

12.00 – 12:45 h: Embrutar-se les mans de xocolata!, Mireia Ramon (Olor de Canyella, Olot)

13.00 – 13:45 h: Fes les teves postres amb la Fageda, Neus Rabionet (La Fageda, Santa Pau)

 

DIUMENGE 7

11.00 – 11.45 h: Crea la teva tapa, Jordi Fajula (Bar Hostal del Sol, Olot)

12.00 – 12.45 h: Enfarina’t les mans, Isabel Catalina (Forn Joan Costa, Olot)

13:00 – 13:45 h: La tardor amb galetes, Mireia Ramon (Olor de Canyella, Olot)

17.00 – 17.45 h: Embrutar-se les mans de xocolata!, Jordi Ferrer (Ferrer Xocolata, Olot)

18.00 – 18.45 h: Petit xef amb Cuina Volcànica, Felip Hontoria (Restaurant Ca la Matilde, Sant Feliu de Pallerols)

CONCURSOS

Premis i concursos Fira Orígens 2018:

– Premi al millor stand Orígens

– Premi al millor producte Orígens

– 2n Concurs de coques de forner de Catalunya: Se celebrarà el dissabte 6 d’octubre. L’objectiu del concurs és contribuir a enaltir l’ofici de forner, promoure un dels seus productes més característics i incentivar-ne la qualitat. Consultar les bases

I què farem?

Aprendre: a les sessions de cuina en directe que fan reconeguts cuiners
Tastar: els millors productes de proximitat que ofereixen els expositors
Comprar: directament al productor

Quan:

El 6 i 7 d’octubre de 2018 us esperem a Olot!

Recinte Firal d’Olot (c/ Madrid, 2)

Print Friendly, PDF & Email
Revolution Slider Error: The param Slider Width should not be empty.

, , , ,

Encara hi ha comentaris.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.