Gelat de pera a l'aroma de llima

Gelat de pera a l'aroma de llima

Gelat de pera a la llima

Aquesta recepta l’he inventada jo. Arran de la visita a la Degustació de gelats de Ben & Jerry, el cuiner Jaume Drudis ens va dir que tots els gelats de fruites tenen com a base una crema anglesa, i polpa de fruita. Doncs be, he fet una crema anglesa i després he posat la polpa de fruita i la llima .

Ingredients:

Per a la crema anglesa:

1 ou

200 gr de sucre

2 cullerades de farina de rebosteria

200 gr de llet

1 pell de llima

400 gr de polpa de fruita

Licor de taronja (pot ser Cointreau)

Elaboració:

Batem l’ou amb el sucre fins que sigui blanc i escumosa la barreja, li afegim la farina i després la llet, amb la pell de llima pelada (sense la part blanca de la pell). Anem remenant continuament i quan veiem que espesseix ja ho podem treure del foc. Ho deixem refredar. Mentrestant haurem pelat les peres i tallat a trossos petits. Ho posem tot plegat en una trituradora (tipus turmix), també la pell de llima.

Ho posem a la geladora i després al congelador.

La quantitat de sucre la podem variar segons la dolcesa de les peres, com més dolces siguin menys sucre necessitarem.

Related Posts with Thumbnails
Comparte con tus amigos:
  • email
  • Print
  • PDF
  • LaTafanera
  • Twitter
  • Facebook
  • FriendFeed
  • Netvibes
  • Meneame
  • Digg
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks
  • Bitacoras.com
  • Live
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • Ping.fm
  • StumbleUpon
  • BarraPunto
  • Yahoo! Buzz
  • Posterous
  • RSS

3 comments to Gelat de pera a l’aroma de llima

Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>